רימונטיני או איך להשתכר בסטייל בראש השנה

לעזאזל זה מלכלך, איפה אבא כשצריך אותו

אני אוהבת לשתות.  אלכוהול הכוונה.  בירה, וויסקי, קוקטיילים, יין לסוגיו, מה שבא תודה רבה וכל המרבה הרי זה משובח. ולא אח שלי, כל המוסיף גורע לא עובד כאן בכלל.

כפתיח לארוחת החג למבוגרים שבינינו (ולא נסיכה שלי, עוד מעט 5 לא הופך אותך למבוגרת מספיק גם אם את הנכדה הכי גדולה) החלטתי להכין קוקטייל שיתאים לראש השנה, שישמח אבל לא יפיל, שיהיה צבעוני, מרענן וטעים.  תפוח בדבש נפסלו מאוד מהר, לכן עשיתי מה שאני בדרך כלל עושה כשאני מתעצלת וכל טיפת מחשבה אפשרית מתנדפת לי מהראש (כבר אמרתי עצלנית), אני פונה לאלוהי האינטרנט, הרי הוא גוגל, בחיפוש אחרי רעיונות. 

הכי אני אוהבת זה להקליד בגוגל את כל מה שיש לי בבית באותו רגע ולקוות שימצא עוד מטורף שאותו הרכב פריטים נתן לו כבר בעבר השראה. אספתי מרטיני, וודקה, מיץ רימונים, יין לבן, קרח וליים, שלפתי את כוסות המרטיני מהארון והניסוי החל.





רק שתדעו להשתכר לבד זה לא כיף, מצד שני נשאר לי יותר. מה לעשות? מישהו צריך לסבול למענכם, ניסוי מדעי או לא.  זה הפיק שתי תוצאות מאוד טעימות.


הקוקטייל הבא מבוסס על קוקטייל מרטיני רימונים של צחי בוקששתר ומאיר שמיר


מרכיבים לכוס מרטיני אחת:

60 מ״ל יין לבן יבש קר מאיזה סוג שטעים לכם
60 מ״ל מרטיני ביאנקו או כל וורמוט מתוק אחר
90 מ״ל מיץ רימונים 
קוביות קרח
גרגירי רימון לקישוט

להכניס לשייקר את כל הרכיבים פרט לגרגירי הרימון, לנער היטב לצלילי השיר האהוב עליכם.

להניח את גרגירי הרימון בתחתית כוס המרטיני ומעל ליצוק את המשקה המוכן.
לשתות.  לנסות לא להיראות מגוחך כשמנסים לדלות את גרגירי הרימון עם הקש.




תוצאת הניסוי השני שלי הייתה משובבת לב ונפש משהו הייתי אומרת. טוב שלא היו אנשים אחרים בסביבתי. וזה כל מה 

שתצליחו להוציא ממני!!!

מרכיבים לכוס מרטיני אחת:

60 מ״ל וודקה
120 מ״ל מיץ רימונים
30 מ״ל מיץ ליים (עכשיו העונה המאוד קצרה שלו בארץ)
קוביות קרח
גרגירי רימון לקישוט

להכניס לשייקר את כל הרכיבים פרט לגרגירי הרימון, לשקשק היטב.

להניח את גרגירי הרימון בתחתית הכוס וליצוק מעל את המשקה המוכן.





חג שמח ולרוויה




תגובות

  1. פני י'הורסת *~* !
    אהבתי את הבלוג, מקסים !! אין עלייך, פשוט אישה מוכשרת <3

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה