DIY - פילינג גוף סוכר חום ותבלינים

זו עוגה? מאפינס? איזה מאפה?  מה היא השתגעה זאתי המטורללת. 

אז לידיעתכם אני אוהבת דברים תוצרת בית, אני יודעת מה יש בהם, לרוב העלות שלהם יותר נמוכה ואני חושבת שהם גם מתנות נהדרות.  אל תבינו לא נכון, אני מאוד אוהבת לקנות.  מאוד...  מאוד...  כבר אמרתי מאוד? יש לי מספיק עדים בשביל זה.

אז נכון שבדרך כלל אני כותבת על אוכל אבל אם תסתכלו על הרכיבים מטה תראו שאם תוסיפו קמח, ביצים, אבקת אפיה ותמצית וניל תוכלו לאפות עוגה נהדרת.


פילינג גוף סוכר חום ותבלינים (המקור כאן)
1 כוס סוכר חום בהיר
1 כוס סוכר קנים
2 כפיות קינמון טחון
2 כפיות ג׳ינג׳ר טחון
2 כפיות אגוז מוסקט טחון
3/4 כוס שמן זית/שקדים/קוקוס
כ - 10 טיפות תמצית שמן לריח (לבנדר/פצ׳ולי/ נרולי או ככל העולה על רוחכם) במידה ובחרתם בשמן זית

ערבבו ביחד את כל החומרים היבשים ותוודאו שלא נשארו גושים.  הוסיפו את השמן שבחרתם ואת תמציות הריח וערבבו היטב עד שהכל לח.  אחסנו בכלי אטום.

הוראות שימוש (נו שיהיה....)
עסו בעזרת ספוג או היד את העור בתנועות מעגליות.  השאירו על הגוף כשלוש - ארבע דקות.  שטפו היטב.


בסיום המקלחת תריחו כמו עוגה מתובלת.

תגובות

  1. עכשיו הבנתי מה זה היה!!
    אין אין עליייך..

    נ.ב אפשר להוסיף גם חומר משמר להארכת חיי התערובת

    השבמחק
    תשובות
    1. מונה זה יגמר עוד לפני שזה יתקלקל, חוץ מזה אני חושבת שאם שומרים את זה בכלי אטום לא יקרה לזה כלום. המטרה היא שזה יהיה כמה שיותר טבעי.
      ליתר בטחון תמיד אפשר להכין רק חצי כמות.

      מחק
  2. נראה טוב!! אפשר לנשנש תוך כדי..?
    ואגב, נראה לי שתוספת קפה שחור כאן תעשה רק טוב

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה