ביסקיטס שמנת חמוצה ותותים כי לא הצלחתי למצוא תרגום ראוי לביסקיטס

בין הצורך לרוקן את המקרר לחוסר הרצון שלי להתמודד עם סידור ארונות המטבח, אני מוצאת את עצמי מדליקה את התנור ובערך כל מתכון שיושב לי בטו דו ליסט נמצא בטווח פגיעה.  אני אעשה הכל כדי לא לנקות, לדחות את הנקיון או פשוט להתעלם מהצורך הבהול של הדירה שלי להיות נקיה ומסודרת לקראת פסח.


אז במקום זה אני פשוט אופה.


התירוץ שלי הוא שפסח בדרך ואני בשוונג אפיה מטורף כדי להיפטר מכל הקמח שיש לי בארון.  תודו שזה עדיף על לסדר את ארון הנעליים שלכם, או לנקות את התריסים מכל האבק שהצטבר עליהם בערך מפסח שעבר.


שמנת חמוצה שכמעט הגיעה לסוף חייה וסלסלת תותים שלא רציתי שתגיע לסוף חייה היו הקורבן התורן הפעם.  15 דקות הכנה ועוד 20 דקות אפיה ואופס, הנה הצלחתי להיפטר מעוד 2 כוסות קמח. 


ביסקיטס שמנת חמוצה ותותים (12-15 ביסקיטס המקור כאן)

המצרכים:
2 כוסות קמח
2 כפות סוכר
2 כפיות אבקת אפיה
1/2 כפית מלח
60 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות קטנות.
1/2 כוס שמנת חמוצה
1/2 כוס חלב
3/4 כוס תותים חתוכים לקוביות קטנות

ההכנה:
חממו תנור ל-190 מעלות.
ערבבו ביחד קמח, סוכר, אבקת אפיה ומלח בעזרת מזלג או מטרפה ידנית.
הוסיפו את החמאה וערבבו אותה עם הקמח בעזרת מזלג או הידיים שלכם בתנועת חיכוך כדי שייווצרו פירורים.
הוסיפו את השמנת החמוצה.
הוסיפו את החלב. הבצק שיתקבל יהיה דביק.
קפלו את התותים בעדינות לתוך הבצק כדי לא למעוך אותם ושהעיסה לא תיצבע בורוד.
הניחו מהתערובת כמות של בערך 3 כפות לכל ביסקיט על גבי תבנית מרופדת בנייר אפיה.
אפו למשך 20 דקות או עד שהביסקיטס זהובים ויציבים כשנוגעים בהם.


# את התותים אפשר להחליף בכל פרי יער טרי שייפול לידיכם ברי מזל שכמותכם.
# עדיף להשתמש בתותים שעדיין מוצקים ולא בכאלה רכים שמיועדים לריבה או מחית כדי שהם לא ימעכו בערבוב.
# אם יש לכם כף גלידה קפיצית יהיה לכם מאוד נוח להשתמש בה להנחת הבצק על גבי התבנית.
# התוצאה שמתקבלת לא מאוד מתוקה ודי נייטרלית אם בא לכם יותר מתוק תוסיפו כף סוכר נוספת.
# טעמתי ביסקיט אחד איך שיצא מהתנור ואחד שעדיין חמים אך כמעט בטמפרטורת החדר וההמלצה שלי היא לחכות. בצורה מפתיעה הם הרבה יותר טעימים כשהם מתקררים. הם גם טעימים יום למחרת אם ישאר לכם.

תגובות