קוקטייל TIME - ויטה קיץ

אני פראיירית של משקאות אלכוהוליים בכלל, ובפרט קוקטיילים.

למרות אהבתי הבלתי נלאית לגינס מהחבית או כוס וויסקי משובח, בבית אני מעדיפה לערבב לי איזה קוקטייל, תתבעו אותי. אוהבת לשחק עם הטעמים ועם מיקסרים וביטרים שונים ובגדול מחזיקה בר אלכוהול די עשיר שיאפשר לי להתפרע כשמצב הרוח שורה עליי.

אחד הדברים החביבים עליי הוא התכנסות של בני משפחה ו/או חברים עם קנקן של קוקטייל מרענן ולכן החל מהיום אני מייסדת פינה שבועית, או כמעט שבועית, תלוי במצב הרוח שלי וגורמים משתנים נוספים. ובגורמים משתנים הכוונה לאין לי שמץ של מושג מה ימנע ממני להעלות את הפינה בשבוע הבא או זה שלאחריו אז כיסיתי את זה בקשת רחבה של אפשרויות, להלן, גורמים משתנים.

בחרתי לפתוח בקוקטייל קייצי למרות שאמנם רשמית הקיץ נגמר, אך בשעות הצהריים הקופחות עדיין ניתן לדמיין שאנחנו בעיצומו, משכשכים רגלנו בבריכה, מחזיקים כוס קוקטייל ביד ומשתזפים. אוקיי, אולי זאת רק אני. למה בחרתי דווקא בזה? ככה. כי יכולתי. כזו ילדותית וקטנונית אני וגם כי לא הפסקתי לערבב לי אותו בשבועיים האחרונים בכל הזדמנות אפשרית.

המתכון מבוסס על מתכון שמצאתי בפינטרסט עם מעט שינויים והתאמות.







קוקטייל ויטה קיץ (כמות לכוס אחת, הכפילו כמויות במידת הצורך)

המרכיבים:

60 מ"ל מי קוקוס טבעיים (או בטעם אננס)
60 מ"ל רום מליבו (רום קוקוס)
30 מ"ל קוואנטרו (או ליקר תפוזים אחר)
מיץ חמוציות

אופן ההכנה:

בשייקר מלא בקרח מנערים את כל המרכיבים פרט למיץ החמוציות.
מסננים לכוס גבוהה או לצנצנת מייסון מלאה בקרח ומכסים עד הסוף במיץ חמוציות.
מגישים עם פלח ליים.

הערות/הארות:
#את מי הקוקוס הטבעיים מצאתי בטיב טעם סניף ראשון לציון בשני גדלים, קרטון של ליטר וקרטון של 330 מ"ל ובשני טעמים, טבעי ובתוספת מיץ אננס. מי קוקוס הם טבעיים, ללא תוספת סוכר, דלי קלוריות, בעלי אפס אחוזי שומן ונטולי כולסטרול (המידע לקוח מהפרסום שלהם) והם לא מיץ ולכן אין לי הצעה לתחליף להם אלא פשוט לנסות ולחפש אותם ברשתות השיווק השונות.

תגובות

  1. גם מסין עוקבים אחרייך בקנאות. קוראים את הקוקטייל ובלוטות הרוק בפה עובדות שעות נוספות!
    מתים לטעום וכיף שחזרת לשתף כאן, מחכים למתכון של קוקטייל השבוע!!!!

    שיר ורז רבינוביץ

    השבמחק
  2. גם מסין עוקבים אחרייך בקנאות. קוראים את הקוקטייל ובלוטות הרוק בפה עובדות שעות נוספות!
    מתים לטעום וכיף שחזרת לשתף כאן, מחכים למתכון של קוקטייל השבוע!!!!

    שיר ורז רבינוביץ

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה